Era ord!

Fick en mycket fin och väldigt bra kommentar från en tjej häromdagen, vi tänkte vi skulle dela med oss av hennes ord till er med!
 
Av Hedwig Widestedt:
 
Först o främst vill jag säga att det går att bli fri! Alla ni modiga som trotsar sjukdomen kan klara det!!Alla!! Det är en kamp varje dag - men det är värt varenda sekund när du får ditt liv tillbaka. Jag är nästan fri nu; jag kan umgås med mina vänner, köpa biogodis, testa nya maträtter,ta en joggingtur när jag har lust, dricka varm choklad o drömma om framtiden - en framtid som JAG bestämmer över. Alla förtjänar att få LEVA, fria från ångest o sjukdom. Och det går. Kämpa på. Ge aldrig upp!! Stor kram till er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback