Vi vill ha era ideér!

Som ni kanske märkt har det inte varit lika mycket nya bilder här nu de senaste dagarna! Det beror på att även vår fantasi och våra ideér iband tar slut tyvärr. Vi är säkra på att bloggen kommer vara i full gång snart igen men så länge tänkte vi att ni kunde hjälpa oss lite? 
 
Vi skulle vilja att ni skriver en kommentar eller mejlar vad just ni vill göra när ni blir fria och friska! Eller om ni redan är friska, vad gör ni nu som ni skulle vilja dela med er till människor som inte riktigt är där än? Ni kan välja att vara anonyma eller inte, det spelar ingen roll, det är era texter och ideér som är det viktiga! 
 
Så skriv en kommentar eller mejla texter, bilder, ideér, vad som helst som vi kan använda här på bloggen! :D
 
Det skulle göra oss jätte glada!
 
kramar,
 

Kommentarer

Först o främst vill jag säga att det går att bli fri! Alla ni modiga som trotsar sjukdomen kan klara det!!Alla!!
Det är en kamp varje dag - men det är värt varenda sekund när du får ditt liv tillbaka.
Jag är nästan fri nu; jag kan umgås med mina vänner, köpa biogodis, testa nya maträtter, ta en joggingtur när jag har lust, dricka varm choklad o drömma om framtiden - en framtid som JAG bestämmer över.
Alla förtjänar att få LEVA, fria från ångest o sjukdom. Och det går. Kämpa på. Ge aldrig upp!!
Stor kram till er alla! <3

2012-08-28 // 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback